maanantai 27. syyskuuta 2010

jupeta miitis

Olipas taas monimuotonen viikonloppu, näki uusia ihmisiä joita aiemmin vain netis seurannu.Täytyy sanoa et kyl kuva on kuva ja live on live.
Seura oli mielenkiintoista ja illat kului nopsaan.Tanssien ja hyviä lauluesityksiä kuunnellen. Ja päivätkin men äkkiä planetaario käynteineen. Öiden kulumisesta en virka mitään näin julkisesti ,paitsi että lyhyitä olivat
Josko joskus jossain kohdataan uudestaan? Nyt alas ohjaamosta ja muille : ajelkaa ajatellen,moro

15 kommenttia:

  1. oi jupppe, ihanaa ku sä ajattelet mä tiedän että mua vaan.. haliii...no ok .. vähä tulevaa olevaakin. ajatellaan ...

    VastaaPoista
  2. Niinhän se tahtoopi olla. Kuvat ovat pikkuruisia. Ei näy ryppyi eikä paljon muutakaan, äänikin puuttu. Sitten livenä on kaikki kolmiuloiteisuudet ja muukin visuaalisuus. Kirjoitettu tekstikin on vain tekstiä, joko fiktiota tai faktaa. Jokainen kirjoittaja voi itse päättää, mitä ja minkälaista tekstiä näppäimistöltään suoltaa.

    VastaaPoista
  3. Niimpä,ei näy ees hymykuopat :-)

    VastaaPoista
  4. Ohjaamossa iänetik!!! mitään teijän kassa... tulet ja jupet kiusoovatten pienempääsä, paloma punasena!!! mokomat!!!

    VastaaPoista
  5. Kiva oli sinuakin nähdä, muutenkin kuin pienessä kuvassa. Hyvää syksyn jatkoa!

    VastaaPoista
  6. Olet kuin kuvasi, paljon nätimpi vaan, Ja hauskempikin, kun kuva ei puhu eikä ilmeile.!
    Voin sanoa, että oli kiva nähdä sut taas, VAIKKA häädittekin mut meidän mökistä yksinäiseen huoneeseen. Jäi sit ne kolmen-makuutkin kokeilematta ...hih..:)

    VastaaPoista
  7. Olis ollut mukava tavata,mutta evakkoonhan sitä olisin minäkin sit joutunu,kun kerran Orvokkikin....:)

    VastaaPoista
  8. Sekö Irwinin lemmenmökki oli tteidän temmellyspaikkana..?
    Seuraavalla kerralla sit tavatahan...

    VastaaPoista
  9. Moiks. Kiitän arvon naisia miellyttävistä kommeista ja nyt mun vuoro ehkä vaihtaa väriä ? Juu Irwinin mökis temmellettii ja Orvokki karkas kesken kaiken ? Vai mite mahto olla ?

    VastaaPoista
  10. .... voi että, kun mua sittenkin hiukka harmitti mun kuuliaisuuteni, kun jäin paitsi kaikesta keskeisestä. (ku mun paikka olis ollut keskellä kaikkea)

    VastaaPoista
  11. planetaarioreissu oli upea, lopulta sinne oli kiva ajellakin sillä automaattivaihteisella vaikka olikin lyhyen (ja ennalta-arvaamattoman aktiivisen!) yön jälkeen kuvitellut istuvansa eväitten kanssa bussissa...

    VastaaPoista
  12. hahhah.... ja arvaa miks mut ajettiin pois lemmenpesästä..... vai oliks sä sittenkin sammuskeltaunut.. en jäänyt ottamaan selvää kaiken keskelle.:)

    VastaaPoista
  13. Voi, Orvokkia...mun olis pitäny olla sun seurana... Arvaahan sen miks kolmannet pyörät on liikaa..jossain vaiheessa...

    VastaaPoista
  14. paloma sun ollenkaa punastella tartte! on ne niin nätit et kelpaa näytellä :))

    VastaaPoista
  15. täällä sitä on kiusattu taas juppea, juu ootta sit tulos laivalle sain viestin.. juu ja nyt liitin ilmoitukseen aikataulutkin kiitos kun huomautitte. kais joskus oli jossain kun seon tuon kasan ongelma et uutta puskee pääle kokoajan. no ei auta kun uusia vaan. täytyy siis varata nyt lisähyttejä, tää oli tärkee tieto..

    ja mä kuittaan osallistumisen nyt mut sähkäriin nimet ja syntymis vuodet.. pitää olla luottelos.. ryhmä on ryhmä.. juu ja minä olin vähä tyhmä eiku paljo. mä olen aina kaikkea paljon niiku sikaihana ja sikakamala

    VastaaPoista